Tuesday, March 23, 2010 | By: d Rex

:: Assignment yang berlambak ::

~:: Bz Bz dan BZ ::~ 

sekarang nie mmg aku bz sngat2, smpai ade janji yg xtertunai sbb ke bz'an aku nie.. dengan assgmt yg berlambak2 dan terbengkalai + dngan test + quiz2.. aku sedar bhwa hidup sbgai seorang student final year nie mmg mencabar, dan bukan senang sbenarnya nk terima segulung ijazah.. ada antra mber2 kata ktorg ni smbong gila.. aku dah cba meluangkan msa, tp kesibukan tu bkan aku pinta sebenarnya.. nma pown student.. hrap2 dorg pham sbb dorg pown student.. jadi aku da memohon maaf awal2 lg klau dorg rsa aku xleh spent time ngn dorg nie.. sory yer tman2.. mmg da cuba bhagi msa.. tp msa je xnk bagi kt aku nie.. mmg pening.. slalu skit kpla pkir sal asgmt nie.. ntah cmne la nnt.. walaupn paper tuk final xbyk.. tp nmpknya cbran tu mkin bsar.. akan aku cuba berusha.. hehehehe...

"Success doesn't come to you... you go to it."

0 Pendapat?:

Post a Comment