Monday, May 31, 2010 | By: d Rex

3P - Adobe Photoshop CS4/5 Extended


Skang aku da di final week tuk adobe photoshop nyer kursus.. quite interesting.. mcam2 aku leh wat dan mcam2 aku da explore.. sungguh2 aku bertuah la.. hehehe.. klau sblum nie aku leh edit sket2 jek.. skangn i aku da leh edit byk2.. hahaha.. terima ksih kepda UiTM dan juga prestariang yang handle benda nie.. juga thanks tu my faculty sbb sdiakn mkanan wlupn skjap jek.. tp ok, mkanan best!! hehehe.. baru je lpas present kerja2 photoshop kt dpan td.. cuak!!!! antara kerja2 aku ni la.. yang aku sertakan nie.. hehehe



macam2 yang aku wat.. wlaupun xhebat cm orang2 laen.. kira ok la kn.. 1st time try... hehehehe



ni contoh business card... lawa la plak kn.. kah3...




dua gambar nie pown ok gak...







dan yang laen2 kt bwah nie... hehehe.. lawa....
























0 Pendapat?:

Post a Comment