Sunday, August 22, 2010 | By: d Rex

:: Bersukan di Bulan Puasa ::

Perggghhh!! agak la lama aku tinggal kn badmnton.. dalam bberapa mggu ni la (kira lama la.. sbb aku bgtu meminati badmton neh).. so, smlm p maen ngn mber2 spupu aku.. agak2 besh.. tp tmpt tu plak cam harem!! environment xbesh langsung.. tp xpe la.. da dpt lpas kn gian nk maen tu.. kira ok la kan.. so, aku pown maen la.. pkul situ pkul sini.. besh2.. walaupn regu aku xdek (merangkap kazen aku lg sorg), aku still maen bese jek.. regu ngn mber kazen aku.. ngeh3.. :p... regu aku neh pnjam la raket baru pkck aku.. pkck aku pn xgna lg raket tu.. ktorg maen2.. maen2.. tasszz!!! ptus tali raket tu.. kuat lak tu bny dia.. mak aihh!!! tp.. dgn rasa tgugjwabnya.. mber kazen aku ni p tukar tali.. dia la yang bayar.. xkan aku plak kot.. hahahaha.. so.. ari ni da leh amik kot (22/08/2010)...  tapi aku xpuas hati sdikit ngn performance aku.. da menurun kot.. arhhgghhH!!! aku perlu maen tiap2 mgu neh.. tp fulus lak xdek.. gaji lmbt lg kot... ouuhhh.. bercakap sal gaji.. (elaun sbenarnya).. aku bekerja (walaupn xkonpem lg) di UniRAZAK skang.. yg tu aku akan citer pada post berikutnya la.. (memandangkan ini adlah citer sal sukan)... ngeh3~~.. jadi berbalik kpda kuda itam td.. bgtu lah aku.. mecari2 geng tuk maen bdmtn.. korang nak maen x? hehehehe... pape pown.. aku kna ttp truskan aktvti ini.. yeah!!

0 Pendapat?:

Post a Comment