Thursday, April 2, 2009 | By: d Rex

My Class


class yg pling besh pernah aku msuk... adelah klas skang nie r... dgan lecturer yg gila2... di tmbah plak ngn classmate yg mmg da terkenal ngn nkal dorng... arh!!!! lagilah wat klas aku tu havoc.. klas yg xboring.. klau korang msuk pown.. mesti korng k sentiasa bersama kami.. hehehehehehe...mmg akan jadi kenangan smpi tua la nie... baru ptg tdi aku dpat gambar kelas... yg ktorng amik baru2 nie.. mmg nmpk smart gambar tu... huhhu... klu sem dpan ade lg pown ok gak nie... tp kna wat awl2 sem.. sbb klau lewat takde duit plak kan...
cmne ktorng bercoat.. nmpk cm da kerja je msing2... pngkat bsar smua neh.. insyallah.. hahahahha.... t smua da jadi manager.. ssh da nk jmpa neh... n mana taw aku tercmpak ke german ke.. kerja kt sna... waawaaaahhh!!!!!ah... msa ni... ni besh gila... mcm2 posisi ktorang demo kt brader fotografieren tu... wakakkakaka!!! tp aku tak tunjuk smua ek.. tak bleh la tunjk smua.. ade 97 keping... byak... 3,4 kping ok la kan...

ahahahha... lompat!!!!! jeng jeng jeng.... aduiyai.. rsa cm nk wat lg je.. huhuhuhu.... aku hrap sem dpan ade lg.. kita wat lg havoc nye.. biar stu puncak bergegar.. hahahaha

0 Pendapat?:

Post a Comment