Wednesday, January 19, 2011 | By: d Rex

:: Kerja? Kerja! ::

Dalam hanya beberapa hari saja lagi, maka tercipta lah sejarah dalam hidup aku.. muahahahaha~!! alam pekerjaan sebenar hanya menunggu kedatangan aku jek neh.. setelah 6 bulan berpecah peluh training (pecah peluh ke? hehehe), akhirnya akan di konpem kan oleh majikan aku neh.. bersama 7 orang lagi trainers yang bakal menjadi executive2 katanya.. aku dimna? di sini la.. nak tahu datangla yer jenguk tgok kt deparment mna aku tercampak.. ngeh3.. tapi aku amat2 la bersyukur dengan ape yang aku dapat neh.. kata orang 90% kerja biasanya xkan dpat sma ngn ape yg kta belajar.. tapi nasib menyebelahi aku dan mber aku sorang neh.. (siapakah?).. kami dapat kerja yang betol2 relate ngn ape yang kami mentelaah selama beberapa tahun tuh.. sememangnya takdir yang menentukan segalanya.. betol lah kan.. rezeki kat tangan Tuhan.. kita hanya berusaha supaya mendapat yang terbaek.. so, bila da konpem neh.. konpem la gaji naek kan.. tapi yang paling penting ialah.. apa yang bakal aku wat t.. jeng3~~ so.. keep in touch.. love u all~!!

0 Pendapat?:

Post a Comment