Thursday, March 26, 2009 | By: d Rex

?:-(


ari nie aku xtdo lagi, tp xtdo bersebab la.. aku trsa amat lpar, bila amat lapar, agak musthil bg aku tuk tdo.. walaupun aku agk krus tp sebenarnya selera mkan aku agak besar terutama pada wktu mlam... hehe.. padahal dalam kul 2 pg td baru je aku habeskan 2 bgkus mee sedap.. ah!!! masih mencukupi.. aku pun plik dgan dri aku sebenarnya.. kuat makan... ade bela pape ke? kah3!!!! mengarut je.. aku ade bnda nk kongsi ngn korang smua...


ni ade la gambar aku n d gang (xsmua) msa ktorang g amik jubah tu graduation.. first time la katakan, mmg tkut la msa nak naek pentas tu.. tkut gila... gambr tu aku nk ltak r... ahaks... klaka aku tgok aku pkai jubah tu.. jadi aku decide xnk ltak... t korang gelak kan aku plak...
tp kan, mmg bgga la dpat graduat walaupun tuk diploma... naek pentas wlaupun cuak, aku ttp bgga sbb umi aku n yang laen tgok aku amik sjil tu... hsil ttik pluh slma 3 thun dpat 2 keping sjil je... tp bernilai beb.. xpe... keh3... skang aku nak abes kan dgree n nk graduat lg skali... hahahaha... xsbar rsanya.... yeeeeehaaaa!!!!!!!member baek time diploma yang graduat skali ngn aku n amik dgree pun skali gak skang nie..

0 Pendapat?:

Post a Comment