Saturday, March 28, 2009 | By: d Rex

Rise Again



kadang2 dlm hidup nie kita kna trima kegagalan dan kekalahan walaupun phit.. tpi jgn biarkan kegagalan n kekalahan tu trus menghantui hidup kita, buang ia jauh2, bukak buku baru dan trus kejar ape yang kita nak tu.. tidak di nafikan mmg akan ade halangan yg dtag, mcm2 halangan yg ade, terutama dari manusia gak, manusia yang kita knal plak tu.. ape yg kita ptut lakukan?? ptutkah kita biarkan mreka2 nie ptahkan semgt kita?? bg aku x.. aku da berusaha dan aku nk hasil dari usha aku, bknya aku usha saj2 je..kita yg ssh pyah org lain dapt kesenangan?? jgn biarkan bnd tu berlaku, jgn biarkan diri kita di tindas.. aku pun kdg2 ssh nk fham ngn dunia nie, knp kita nk musnah kan ssma kita?? aduyai... bila duk pkir blik kan... mungkin hawa nafsu dorag kot.. pape pun.. stiap kali kita jatuh.. kita kna bgkit blik mnjadi diri kita yg baru.. LET"S RISE AGAIN...

0 Pendapat?:

Post a Comment