Thursday, June 9, 2011 | By: d Rex

:: Berita kepada Kawan ::

almost tiap-tiap hari.. ade je benda yang aku nak pikir.. smpai sstgh mber ckp.. ko ni bukan berpikir di luar kotak.. tp da mmg xde kotak da ko nie.. pikir bende2 yg orang lain kadg2 tak terpikir.. tapi bende2 yg aku pikir dan luahkan, dorg trima se adanya.. dan kdg2 bende tu mmg betoi pon.. aq kdg2 slalu menjadi tmpat teman2 meluahkan perasaan.. mmg aku suka bagi2 pendapat nie.. dan aku akan bgi pndapat yg betoi2 pendapat la.. jjur.. xperlu nak jaga2 ati.. nama pon pendapat.. kalau jaga ati, mknanya kita menipu.. dan itu bukan pendapat nama nya.. 

dan cerita2 member aku ni xkn la aq nk kongsi kt sni kan.. no way.. da jji ngn dorang.. rhsia antara ktorang je kot.. xperlu la org laen taw sal citer tu.. huhuuhhu.. tapi pape pon.. setiap insan ada msalah sendiri.. kita sebgai kawan sepatotnya mencari jalan penyelesaian.. xsemestinya dorg kene ikut.. kita bagi pendapat kan.. dorang nak trima or x.. terpulang la.. masa bg pendapat tu.. kita selit kan cerita2 yg boleh buat kan dorang terpikir.. terpikir sedalam dalamnya.. tapi crita tu klau crita betoi lg bgus.. cam aku lg suka kaitkan crita2 betoi.. dari mana nk dapat kan cerita2.. dari pengalaman, berita2 yg terjadi yg mmg match dengan keadaan dia.. dan sebagainya la..

so.. tu korang jadikan berita kepada kawan... cam lgu ebbe tu.. kan best.. huhuhu.. berita yg bagus akan di sambut baek.. dan korang sebenarnya dah menolong dari segi psychology sebenarnya.. bg dorang pikir mana baik n mana buruk kan.. senang.. huhuhu.. orait geng.. ni berita tuk korang.. sal diri aku gak la sket.. xleh gtaw byk2.. hehehe.. 

0 Pendapat?:

Post a Comment