Sunday, June 5, 2011 | By: d Rex

:: Registration Day ::

Hari ni 5.6.2011.. AHAD.. kul 8.30 aku da terpacak kat opis da.. dengan meredah hujan yang renyai2 tadi..
dan aku berjaya dengan selamatnya sampai di office.. hari ni kene keje.. jadi RECEPTIONIST.. untuk new student registration, maknanya student yang baru nak admit kt tmpat aku ni la.. hehehehehe..
sesampai je.. aku lupa log in recept nyer phone.. maka berlambak2 lah call yang tak leh nak masok.. huhuhu.. bos siap call aku nape tak log in.. dengan sepantas kilat.. agak laju larian ku.. aku log in phone dan try call guna HP aku.. tapi tak leh masok gak.. maybe ade prob kot.. bos datang wat pon tak dapat gak.. hahaha.. akhirnya penyelesaian dia.. ICT la.. agak dalam 5 minit.. smua kembali normal.. dan aku boleh menjalankan tugas as RECEPTIONIST nie.. hehehe.. aku da bese da.. walaupun designation aku not as receptionist.. tpi apa salahnya kan.. bantu membantu.. my receptionist mengajar tuition.. si dia takleh nak datang.. aku la yang sukarela nak ganti dia.. lagi pon bukan ade pape nak buat kat rumah tu selain dari membuta... so.. skang aku melayan lagu2 yang wajib di karaoke kan.. smbil update blog yang da lama tak d update nie :).. hehehe.. GOOD DAY!

0 Pendapat?:

Post a Comment